Redan 23 är med och tävlar!

Ni glömmer väl inte tävlingen ? =)
http://lindshe.blogg.se/2010/november/tavling-med-reztart.html


Redan 23 st som är med och tävlar, det är ju hur otroligt som helst!
För er med blogg har jag skrivit en liten kommentar så att ni vet att jag vet att ni är med och tävlar, men för er med mejladress bara har jag inte hunnit det, men jag vet vilka ni är! Och hoppas nu verkligen att alla som vill vinna peppar och är glada! För turen kommer när tävlingen avslutas , promise :*

Och igår hade jag över 75 besökare haha, jag kommenterade inget, jag lade upp 2-3 inlägg, sjukt skoj! =)


Nu åker jag till skolan =)
Lycka till med skola och jobb idag ni andra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -