God morgon sunshine! =)

God morgon god morgon !

Tur att alla är uppe lika tidigt som jag, haha =)

Idag ska jag åka till biblioteket och läsa lite, även plugga körkortsteori, för
senare idag så ska jag övningsköra i Mörby! Min 3:e lektion...
Det känns lite nervöst! Men jag hopppas att det går bra som vanligt!

Mhmm.. sen när jag kommer hem så kanske jag gör något nytt smycke av alla saker jag köpte igår,
eller så kanske jag kollar på någon av filmerna jag köpte, vi får väl se =)


härligt ljus! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag vill ju se filmen med dig älskling!

2010-11-02 @ 08:29:08
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

grå ipod ;)

2010-11-02 @ 09:54:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! =)

2010-11-02 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -