21 000:-

Idag fick jag en lönespec. från jobbet där det stod hur mycket jag tjänat förra månaden,
hur mycket jag betalat in i skatt och hur mycket jag tjänat under hela året...

Jag hade tjänat 21 000 , hahaha
och jag har 4500 kr var XD
Det betyder att under mindre än ett år har jag slösat bort 16 500...

Vart är mina pengar liksom... hahaha



antagligen shopping...

Hahaa, jag blev chockad över siffran 16 000 som bara är borta , bara shopping!

Haha tur att jag inte är normal i alla fall,
men synd för er som inte har så mkt pengar, vad lite ni måste shoppa! =)

Kommentarer
Postat av: issa

21000 är väl inte så mycket? Det är knappt 2000 i månaden :S måste vara något fel där tror jag

2010-12-22 @ 02:30:20
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -