Modell för en dag!

Jippiie så skoj!

Igår var jag på modell för en dag på The studio - Stureplan.
Vi såg Aftonblades "hallåa" Ebba von Sydow i en intrevjuv utanför Sturegallerian, hon hade jättefina kläder!
Men i alla fall... Sen så gick jag, Maja och Pontus in i sturegallerian och kollade på den gulliga pärlaffären de har där, helt underbar alltså!

Ah och hmm.. vi gick till kungsgatan 2 där The studio ligger och fick vänta hur länge som helst innan vi ens blev sminkade men resultatet blev jättefint och vi blev jättenöjda.

Och sen fick vi gå in till fotografen i själva "studion" där det fanns en massa bakgrunder och annat roligt.
Eftersom vi var under 18 år så fick vi ha 3 klädombyten och 45 bilder var + lite extra gruppfoton.
Sen när det roliga var över gick vi och bytte om igen till våra vanliga kläder, smaskade på lite godis och hade det trevligt. Vi fick se bilderna på en stor dator och välja ut de vi ville ha.
1 bild kostade 385:- någonstans där tror jag och 10 kostade 1600:-
|| Ju mer man köper, desto "billigare" blir styckpriserna för bilderna. ||
Jag och Pontus landade på 10 bilder var och Maja på 3 st.

fotograf
Ni får se bilderna snart... :)
The studio finns här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -