Kändisar då och nu.

Jag har solat hela dagen, är brownie nu alltså! :)
Men jag låg och tänkte på om jag skulle skriva ett inlägg eller inte och bestämde mig för att skriva om kändisar, hur de var då och hur de är typ nu.. Kläder, stil och sånt :)
Kul va?

kändisar, då , nu.

X-tina då!
Småporr och sex. Hon klädde sig i minismå kläder. Hon gjorde till sig på scenen som om hennes sångröst inte skulle räcka för en bra karriär. Hon festade och vecka efter vecka var det skandalbilder på henne.
X-tina nu!
Hon har lugnat ner sig och mognat en hel del. Hon har dock förstorat brösten. Hon är gift med Jordan Bratman och de har ett vackert barn ihop.

Drew Barrymore då!
Hon spelade in filmer redan vid 3 års ålder och senare spelade hon in E.T. Det gick förmodlingen alldeles för fort fram för henne och det gick utför. Redan vid 9 års ålder hade hon druckit sprit första gången och vid 12 års ålder tog hon droger som kokain och marijuana.

Drew Barrymore nu!
Hon har nu fixat till sitt liv och vid mellan tonårsålder kom hon på benen igen och gjorde comeback.

Kelly Osbourne då!
Hon ogillade att växa upp med allas ögon på sig och hon vantrivdes med inspelningarna av The Osbournes. Hon började precis som Drew, tidigt med droger och ibland spydde hon blod. Hennes mamma skickade henne till Rehab.

Kelly Osbourne nu!
Senaste skivan Sleeping in the nothing skrevs på rehabbet och fungerade som en terapi för henne. Förutom sången så är hon skådespelerska och designer.

Det var allt för mig!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -