Ändrat mycket på designen!

Nu har jag ändra väldigt mycket på min design.
Har haft stor hjälp av denna sida

Jag har lagt in header, bakgrundsbild, bild i kommentarsruta, ändrat bredden på bloggen, ändrat massor med färger och massor av annat.
Men det är en sak jag bara inte förstår mig på, hur man laddar upp en profilbild!! Det som borde vara så himla enkelt, men nej det funkar bara inte :/
Sen en sak till, i menyn "om mig".. så har jag tagit bort om mig , det står bara "Linda" och så kan man trycka där men jag vill ändra det namnet så att det står "kontakta mig"...

Någon där ute som har lite tips :)?

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej Älskling! tänkte bara säga att min mobil har gått sönder så om jag inte svarar så är det för att den inte funkar:( hoppas du ser det här fort så du inte blir sur för att jag inte svarar! puss love you!

2010-05-03 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -