Tutorial:Sverigenaglar!

Jag har inte bloggat eller kommenterat på andras bilder på någon månad nu p.g.a att jag inte orkat och att jag har haft ganska mycket semester! Jag har ju trots allt bloggen mest för att ha "roligt" själv och lägga upp saker som jag tycker e skojs som just nageltutorials och drinkar och photoshopskojs som jag tycker är kul! Men såklart kan andra ta del av mina tips också. Jag har är inte så mycket ute efter "många" besökare med blir såklart jätteglad om fler skulle besöka och slänga in lite kommentarer......


Men efter Spanien resan så kom jag ju hem med 26 underbara nagellack och tänkte visa hur jag hade naglarna på Midsommar :)

Tutorial : Sverige naglar

Till denna tutorial behöver du....
*Ett mörkblått nagellack
*Ett gult nagellack ( helst striper)
*Ett bas/överlack
*Och lite tålamod kan också behövas:)



1. Lägg på ett lager baslack. Jag har ett stärkande som man kan använda till både bas och topp!
2. Måla hela nageln i en marinblåfärg.


3. Lägg ett rakt streck med den gula stripern. Detta är det svåraste steget, se till att få den rak..


4. Det näst svåraste steget med att lägga ett till rakt streck.
sver

5. Lägg på ett topplack (jag använder som sagt samma bas som topplack, ett stärkande för mina naglar som ofta berör vatten.


6. Och Voila, där har du resultatet!
Snygga somriga svenska naglar att visa upp för andra! :)
Passar till både midsommar, prinsessans bröllop, vm, em och allt möjligt!

Tjusigt ? :)


Kommentarer
Postat av: johanna o cecilia

Neej de var skiit fuult!!! Helt kladdigt och asså inte fint!! fast de där uppe när du hade tagit typ grönt sen glitter sedn marinblått typ de var faktiskt riktigt niice!

2011-02-25 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -