Nya örhängen!

När jag var i Zionesse's pärlbutik (http://zionesse.se) i Mörby för några veckor sen plockade jag på mig lite delar
så att jag kunde göra de här fina örhängena! Synd bara att min kamera är sämst och inte kan ta fokus!

Jag har använt mig av:

* Ett par öronkrokar i "silver"
* 2 st hattpinnar med ögla nertill
* 4 st gråa rocailles/seed beads (längst ner och längst upp på smycket)
* 2 st lite större pärlor, vet inte namnet på dem, men de är runda men ganska kantiga!
* 2 st (de största) lilablå platta pärlor i glas/något fint material haha

   + verktyg för smyckestillverkning.

Pris för att göra dessa örhängen:

3 kr
0,6 kr
0,000004 kr
2 kr
6kr
    = 11,6 = 12 kr = jättebilligt !

Jag skulle nog köpt dem för 50 kr i alla fall!
Vad skulle du pröjsat?! =)


Kommentarer
Postat av: Megliter

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-01-26 @ 12:04:50
URL: http://megliter.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -