Hemma från shoppingen!

Jag övningskörde i snökaoset både fram och tillbaka till Täby C, Det var sjuuukt läskigt!
Påvägen dit så var det halt och snöigt och påvägen hem så var det en bil som hade kört av vägen så då stod vi i kö och jag var tvungen att köra på kopplingen och det var bara sjukt svårt haha.. det måste jag öva på,
jag ska ju trots allt ta körtkort om 4 månader!!!

Menmen, nu är jag hemma och helgen är räddad!
- Jag köpte bara 2 saker till mig själv haha...

* Ett par lacktights
* En grå och svart cardigan

Dock var det ett litet hål i lacktightsen så ska byta dem så snart som möjligt men tröjan kanske
jag kan ta ett kort på imorn eller nåt ;D

Sen köpte jag lite julklappar också, spännande!

     

ÄR BÄST! :D


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; ja det är frågan. Man spammar väl, kör på ctrl+c och ctrl+v (:

2010-12-18 @ 20:33:43
URL: http://sannasrum.se
Postat av: issa

Lycka till med körkortet. Det är nice att ha, men rätt svårt att ta. Ska du lyckas med uppkörningen är det en födel att kunna krypköra :P. Men det kirrar du lätt, att släppa lite på kopplingen är ju ingen match ;)

2010-12-21 @ 23:39:07
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -